Wat is de toelatingsprocedure?

Alléén voor personen die de Nederlandse taal machtig zijn en een onbesproken verleden hebben is het zinvol om contact te zoeken met onze vereniging.

*** jeugd 12 t/m 17 onder begeleiding van een ouder of verzorger ***

Omschrijving van de toelatingsprocedure om lid te worden van onze vereniging;

Persoonlijk aanmelden via

– Email sturen naar info@svhetvizier.nl
– of contactformulier invullen op onze website.

Intake gesprek

Het bestuur neemt dan contact met u op voor een ‘intake’ gesprek op een verenigingsavond (donderdag). In dat gesprek vertellen wij u het een en ander over onze vereniging en laten u met onze accommodatie kennis maken.

Inschrijvingsformulier

Indien u na deze eerste kennismaking, en nog enkele avonden dat u als introducé de vereniging heeft bezocht, besluit lid te willen worden dient u het inschrijvingsformulier in te vullen en in te leveren bij het bestuurslid die het intake gesprek met u hebt gevoerd. Het bestuur zal uw aanvraag vervolgens behandelen en u over de voortgang informeren.

Verklaring Omtrent Gedrag (VOG)

Als potentieel lid kunt u een VOG aanvragen bij het Gemeentebestuur van uw woonplaats, bij de Afdeling Burger-/Publiekszaken; althans, ervan uitgaande dat u daar bent ingeschreven in de gemeentelijke Basisregistratie personen (BRP).

Het VOG aanvraagformulier dient door de aanvrager en het bestuur van de vereniging ingevuld en ondertekend te worden.

De sportschutter dient op het formulier de gegevens op de eerste pagina in te vullen.

Vervolgens moet het bestuur van de vereniging op pagina 2 en 3 de vragen invullen.

Het formulier moet vervolgens op pagina 4 worden ondertekend door het verenigingsbestuur  en worden voorzien van een stempel.

Posted in: Lid worden