Opgeven voor schietinstructie MP / SP

Klik hier om door te geven dat je deel wilt nemen aan de schietinstructie, 1 keer per maand.

Inmiddels hebben bijna alle leden al een keer geschoten met Militair Pistool ( groot kaliber) en/of Service Pistool (klein kaliber).

Iedere 3e zaterdag van de maand schieten we een clubcompetitie van deze disciplines. Hieraan doen ongeveer 10 leden van de vereniging mee. We hebben de mogelijkheid om 1 keer per maand een training / instructie avond uitsluitend voor deze disciplines te organiseren. Hiervoor moet dan wel voldoende animo zijn.

Tijdens deze training kunnen we de stage beter uitleggen en kan je stage voor stage oefenen en kan je de score per stage zien. Hiermee hopen we op nog betere individuele resultaten en wellicht iets meer deelnemers voor de competitie van dit jaar.

De trainingsavonden vinden alleen doorgang bij voldoende belangstelling op de desbetreffende avond.

Klik hier om door te geven dat je deel wilt nemen aan de schietinstructie, 1 keer per maand.