Wedstrijden

Schietvereniging Het Vizier gaat regelmatig met een aantal schutters naar uitwedstrijden. Deze wedstrijden variĆ«ren van Kringwedstrijden, AK’s, DK’s tot NK wedstrijden. Op deze wedstrijden proberen de schutters een nette score neer te zetten. Maar het gaat de schutters niet alleen om zich te meten met andere schutters, het gaat ook om de gezelligheid.

Tevens kan er ook op de vereniging mee gedaan worden aan de Landelijke Postcompetitie Pistool. Heeft u geen zin om andere vereniging te bezoeken, maar wilt zich toch willen meten met andere schutters. Dan is dit een mooie uitkomst! U schiet dan op de vereniging 5 series van 10 kaarten. Deze kaarten worden door de wedstrijdleider van Het Vizier geteld en naar de organisatie van de Landelijke Postcompetitie gestuurd. Daar worden dan alle uitslagen van de deelnemende verenigingen geregistreerd. De beste 5 schutters van elke klasse worden uitgenodigd om het nogmaals tegen elkaar op te nemen.
Heeft u vragen over het wedstrijd schieten of wilt u een keer mee vraag het aan het bestuur.